onsdag 1 januari 2014

Julveckan

Lilla julafton firade vi med Anders föräldrar o syster med familj.  Tyvärr kunde inte min syster vara med, dem var saknade.Vi åt julmat, lekte lekar och hade det trevligt =) Var väl tjugonde året vi firade lilla julafton skulle jag tro.. eller var de nittonde? 

Men men de är alltid kul att träffas! 

Julafton: Vi åt julfrukost hos mamma, alla syskon med respektive samlade. Vi hade tomten på besök och alla fick vi fina julklappar. Barnen var så lyckliga över den snälla tomten som kom! 
Vid två skulle vi vara hos pappa och Yvonne för att fira där. Bjöds på julbord och sedan satt vi bänkade framför Kalle och hans vänner. Barnen tittade på hela programmet... trodde jag aldrig! Tomten kom även till pappa - ännu mer lycka för barnen! Fina julklappar och mysig stämning! 

Juldagen: firades hos Tommas föräldrar och med hans syster. Middag och julklappsspel. Tomten hittade dit för att lämna de sista klapparna! Efter det var de dags att äta gröt och leta mandel ;) Mysig dag även här... 

Annandagen: Då var vi bjudna på middag hos farmor. Så gott med "vanlig middag" inte julbord... En trevlig eftermiddag med nära och kära. Gott att äta och dricka! 

Barnen har fått många fina julklappar och är så tacksamma för dem, bland annat:
Skridskor, Jake och Kapten Krok med skepp, massa fina kläder, pengar, cykelhjälm, sängkläder, bilar, kuddar och täcke, pussel, spel m.m. 
Även jag och Tommas fick fina julklappar, som: pengar, presentkort, kuddar, bakform, strykjärn m.m.

Tack alla för fina paket, trevligt sällskap och härlig julstämning! Vi har verkligen umgåtts med familj och släkt - UNDERBART! 

Det vi saknar är snön.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en