måndag 23 december 2013

Fyra blir fem i maj

Som de flesta redan vet så väntar vi barn, i maj är det beräknat. Ska bli spännande och barnen pratar massor om det men de förstår ju inte att de är ganska långt kvar. Tim ska fylla tre år först bland annat... 

Så fyra blir fem =) 

Vi vet inte vad de kommer bli och de vill vi få som en överraskning! Än sålänge är allt så likt det tidigare graviditeterna så det är säkert en tredje pojk ;) 
Men men om ca 130 dagar så får vi veta! 

Jag mår bra, har svårt att borsta tänderna och måste äta nåt litet direkt när jag går upp på morgonen (som med de andra två). Något tröttare... men annars så känner jag mig som vanligt. Börjar så smått att känna av liten i magen =) 
I fredags var jag och Theo på mvc och fick lyssna på bebisens hjärta - Theo tyckte det var spännande! Kollade blodtrycket och det var bra!! Så Theo ska nog få följa med fler gånger.. för innan har det varit lite högt... (redan nu)... 

2 kommentarer:

  1. Ett stooort grattis åter igen Virre! Så himla kul för er m en trea! ♥
    Du får gärna lägga upp nga magbilder så man får gissa sig till vad det är för en liten minibus därinne :p ♥

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en