lördag 19 oktober 2013

Vad har hänt under den här veckan då??

En vecka med jobb... 

Jenny och Robert fick sitt tredje barn i veckan en liten gosse. Så nu har dem tre prinsar! =) 

Vart en del planerande och fixande inför kommande cup nästa helg,,,  gjort spelschema och fixa med andra lappar. Så nu i veckan har jag haft två jobb ;) 
I onsdags var jag på gympa! Tufft men skönt! 

Igår fyllde jag år... firades med god mat i Uddevalla och bio =) Barnen fick sova hos farfar och farmor. Kalas blir vid ett senare tillfälle då jag och Tommas slår ihop det. Han fyller ju om några veckor han också! 

Tommas mötte upp barnen i sporthallen idag på boll och lek. Jag åkte och handlade mat och även presenter till kommande kalas. 
När familjen blev samlad hemma så var de dags för lunch - fläskpannkaka idag! Nu är Tommas iväg och dömer innebandy, kommer hem senare ikväll! 
Får se vad jag och barnen hittar på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en