söndag 13 oktober 2013

Underbara helg!

I fredags hade vi myskväll hos mamma och Anders. Efter att vi gjort fint på morfars grav och sedan fikat med mormor och Tommy åkte vi till mamma. Gjorde tacos - sedan lite godis ;) 
Theo sov över, jag och Tim åkte hem. 

Hämtade Theo lagom till boll och lek på lördagen... det var mycket folk där men barnen fick röjt! Så två trötta barn fick jag med mig hem ifrån sporthallen! ¨
Lite lunch och sedan fick Tim sova... 
Jag och Theo vilade i soffan vilket jag behövde efter att Tim vaknat kvart i sex på morgonen... "trött mamma" 
Sedan fixade jag mig inför kvällens kalas - fira Linda 40 år =D  Mamma och Anders kom hit och passade barnen ett par timmar igår kväll eftersom Tommas inte kom hem från Stockholm förrän vid 19.. (han har varit där med tre kompisar och sett Sveriges match mot Österrike och haft de gott på hotell och gått på stan):

Jag var på en jätterolig fest. Massa roligt folk och mycket skratt, dans och sång! Grattis Linda 40 år (är ju idag du fyller) :) 
Blev lagom sent var hemma vid halv två... men eftersom jag hade en tidig morgon så var de skönt att lägga sig och sova! 

Idag var de poängpromenad i Brastad (barnvagnsvänlig) - mycket folk! Gick med mamma och Anders, Theo fixade att gå hela vägen, Tim gick väl halva rundan... Fick sådär med rätt... svåra frågor!! =/ 
Fikade hemma hos mamma efteråt - vi köpte med oss munkar - MUMS! 

Nu grejar vi lite här hemma. Tvättar, krattar lite i trädgården - hundra äpplen... tvättat ena bilen - vilket BEHÖVDES, den skulle varit vaxad och polerad också men men.. 
Strax åker vi iväg på fotboll - Linus spelar match kl 15 i Brastad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en