måndag 6 maj 2013

Snok

Utanför stängslet på jobbet bod de snokfamilj... =S Inte så najs..
Håller på och kontaktar massa olika folk för att få någon att flytta dem.. vi kan inte ha dem så nära inpå förskolan... Fortsättning följer i morn! ;)
Jag är ingen fantast av dem men men... får hålla "rädslan" tillbaka man är med barnen...

Efter jobbet så hämtade jag hem mina små.. har varit super gott väder på eftermiddagen. Så vi var ute då vi kom hem. Jag tog ram dubbelvagnen och gick en timmes promenad =) Tungt men skönt efter.. Dem två i vagn väger en del..
När vi kom hem blev de utelek... grannpojken kom också över..

Anders kom vid fem för att tapetsera.. blir så bra =) Hoppas detta håller i sig! Så man inte vaknar i morn så har tapeterna rullat ner.. =( De vore droppen! Så nu är tre av fyra väggar "klara".. kanske han kommer ner i morn också! Sedan reser dem bort torsdag - söndag så då blir de inget grejat i rummet.. så vi får se!

Efter kvällsmat och mys så var de dags för barnen att sova. Tim slocknade direkt men Theo sprang upp minst fem gånger.. men sedan somnade han gott..

Mamma kom vid 20 tiden.. vi tittade på "Livet blir bättre" - fler som ser på det? Så bra och intresant! Nu är de hockey...


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en