söndag 5 maj 2013

Söndag

På förmiddagen hade vi lekparks häng med grannfamiljen. Tog med frukt och kaffe... blåste tyvärr kalla vindear... men men vad ska man göra - får gilla läget!
Barnen fick lekt och busat...

Till lunch blev de fisk och potatis idag... inte barnens favvo - men men de var det som bjöds!

Tommas har dömt fotboll idag, åkte vid 12.30 och kom hem vid 19... han var uppe i Dals långed... så en bit att åka!

Eftermiddagen bjöd på bättre väder - SOL!
Åkte till pappa då Tim sovit.. spelade spel och fikade. Tim stannade där medan jag och Theo åkte på vårens sista simskolelektion. Den gick bra, på slutet fick de glass och diplom. En lapp med eventuella märken de tagit som man kunde köpa om man ville. Så baddaren grön fick åka med hem =) Så framåt har de absolut gått under dessa lektioner... nu längtar Theo tills höstens start!
Tim var lite ledsen då jag åkte men de gick snabbt över. Bra att han får träna och vara själv, borta. Ibland behöver de vara på varsitt håll!
Så efter simningen hämtade vi hem lillebror.. hem och åt kvällsmat, fixa sig för natten...

Barnen somnade närmare halv åtta...

Jag och Tommas har tittat på "mästarnas mästare" - Anna är grym =), sedan "inför ESC"... - Nu närmar det sig stora finalen!

Hoppas ni haft en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en