lördag 9 mars 2013

Robin vann årets mello

Ja så röstade folket och 11 jury grupper...

Inte min favvo.. men låten är helt ok... Den låten som jag gillade bäst gick inte ens till final "Jalla dansa sawa".
Theo gillade bäst "En riktig jävla schlager", så den fick han rösta på. Jag röstade på Yohio =)
I maj får vi se hur de går för vår Robin med låten You! Håller tummarna för det bästa!

Tommas åkte iväg vid åtta ikväll för att hinna med Finnsbo färjan... han spelar musik på ett 30 års kalas... kommer hem ca två eller nåt skulle jag tro, eller han trodde det ;)
Så för han blir de sent!

Men men jag ska snart sova efter en myskväll med små killarna. Tim somnade vid kvart i nio, Theo närmare halv tio - båda slocknade i soffan! Kan man hoppas på att de sover till sju i morn ??

Grattis Elin och Emil som fyller år idag!!


1 kommentar:

  1. Hehe jag hade tyckt det vore sjukt kul att skicka en jävla schlager.. :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en