lördag 9 mars 2013

Underbara vårväder =)

Sol, men kalla vindar... men med varma kläder så är de så skönt att vara ute!

På förmiddagen idag blev de boll och lek för grabbarna, Tommas var med dem där och jag var i Lysekil och hjälpte till ett par timmar med flytt. Angelica med familj flyttar till en större lägenhet - super fin! Kommer bli toppen när de kommit i ordning!
Men jag var tvungen att vara hemma vid 11 då Tommas skulle iväg på domaruppdrag!
Så idag har de tömt sin gamla lya och i morn ska Dennis mormor städa den... Alltid bra med massa hjälp. Mamma, Anders och Simon har hjälpt till idag med att bära + ett par av Dennis kompisar!

Men men

Nu på eftermiddagen efter att barnen ätit och vilat så tog vi oss en promenad. Så dubbelvagnen fick rastas ;) Gick ca en timmes runda =) HÄRLIGT - ett kryss för mig ;)
Barnen tyckte de var lite kyligt i ansiktet men de glömdes bort då vi såg massa hästar och sedan bilar, bussar mm
Lite lek ute innan vi gick in efter nästan två timmars utevistelse =)

Nu har Tommas kommit hem från dömingen och ahn tog med barnen till affären för att köpa lite gott att äta ikväll... både mat och godis ;)

Ladda för mellofinal!

VEM HEJAR NI PÅ??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en