fredag 22 februari 2013

Underbara fredag

Jobbat tidigt pass idag =)

Var konstigt att gå upp utan barnen i morse.. fick ju mycket tid över.. =O Men de hade haft en toppen dag hos mamma. Sovit gott och ätit bra. De var på Havets hus - MYS!

Jag slutade 12 idag så jag åkte hem och fixade lite SAIS saker.. sedan åkte jag till mamma vid halv två... fullt ös på barnen! Tommas kom dit vid halv tre då åkte vi vidare till frisören för att klippa barnen. Tims första klippning och de gick fint trots att han var väldigt tveksam först... Theo var van och tyckte de var super kul! =)
Båda gossarna blev så fina.. sparade en lock från Tim.. ska in i hans bok!

Sedan var de hem och packa och fixa oss.. innan vi åkte till Skalhamn. Köpte med fika på vägen...
Bjudna hem till fam Storm/ Patriksson. Tacos mys och sedan kaka ...MUMS! Full fart och massa prat.
Åkte hem vid 21... båda barnen slocknade i bilen ;) Nu sover de så gott så...

Hoppas på lite sovmorgon i morn??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en