lördag 23 februari 2013

Barnloppis och boll o lek

Jag åkte på barnloppis i Lysekil idag, hittade dock bara två tröjor och en jacka till Tim... inget till Theo. Men men alltid kul att kika! Var en del säljare och en hel del folk.. nu var ju jag där precis då det började.. hoppas de kom folk senare under dagen också!

Medan jag var på loppis så var Tommas och barnen på boll och lek i Brastad =)

Kul lördags aktivitet!

Lunchen avklarad Theo vilar i soffan.. Tim sover.

Får se vad eftermiddagen har att erbjuda. Kanske ska plantera om mina två sista blommor?? Köpte ju några nya häromdagen och de blev så bra! Alltid kul med nytt, var länge sedan jag köpte nya blommor till våra fönster.

Nej, om man ska fixa lite med tvätten då, är ju ett par grejer som måste bli torra till måndag (förskolan).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en