söndag 24 februari 2013

Härliga söndag

Ja, nu smyger sig kvällen på...

På förmiddagen var Emma och barnen här. Jag tog med fika så gick vi till lekparken. Blåste kallt men jag tyckte de funka.. var där i två timmar och det var super mysigt. Tyvärr var de ett barn som tyckte nåt annat så vi gick tillbaka efter en och en halv timme. Man kan inte alltid vara på topp! Men men lite varm choklad/ kaffe, bulle och frukt - TOPPEN!
Tommas har vart i Uddevalla och dömt innebandy så de var bara vi mammor och barn som träffades idag.

Emma åkte hem strax efter 12, då var de dags för Tim att sova... Theo vilade framför TV:en. Jag fixade med lunch, Theo skulle hinna äta innan han skulle på teatern "Gittan och gråvargarna" i Lysekil kl 14. Tommas ringde då¨det var slut och de hade gått bra! Första gången han är på teater skulle jag tro.. och de var en del folk där - KUL!
Bra att folk går på sånt som väl erbjuds! =) Kultur är viktigt! ;)

Nu är Tommas och Theo på simskola... så jag och Tim väntar på att de ska komma hem.

Jag och Tim var iväg och handlade förut... lite inför veckan bland annat och för ikväll =) Ska göra våfflor när Tommas och Theo kommer hem - MUMS!

Nej fixa lite och förbereda...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en