måndag 25 februari 2013

Början på något nytt...

Dags att framkalla kort igen.. så nu ska jag kolla igenom mappen och sedan framkalla...
Datorn ska rensas och de vi ska spara ska flyttas över inför en formatering.. datorn börjar "leva" sitt eget liv?? =S Behöver man vara orolig??

Så snart hoppas vi den är sig själv igen =) Ska få hjälp av brorsan i veckan - HOPPAS JAG! Ska även bränna ut en del filmer på barnen ... som vi filmat och de är grejer sedan sommaren 09..en del alltså

Men men

Idag blev de en lång dag på jobbet, gott att komma hem. Mamma och Anders var här, de hade hämtat barnen idag eftersom jag jobbade till 19.30. Barnen sov då jag kom hem.. så jag kunde plocka, duscha och fixa frukt och en kopp te och titta på familjen annorlunda - mys!

Nu snart sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en