onsdag 27 februari 2013

Datorn som ny o lite annat

Simon har gjort ett bra jobb med vår dator.. nu fungerar den toppen bra =)

Tur andra kan då man själv inte har kunskapen för de!

I går hade vi förlovningsdag, inget vi firar dock... min syster fyllde år i måndags "26 år", i morn skulle vi vart dit på kalas men Theo är krasslig så vi får skjuta fram det. Tyvärr...

I går skulle vi firat min bror som fyllde för en månad sedan med pappa och farmor... men de fick vi ställa in då vi fick ett tråkigt besked på förmiddagen. Farmors bror gick bort i går tidigt =( Tredje personen under två månader... varför??
Det gör så ont i mig, tycker så synd om farmor som får massor att fixa med.. Hon hade dock fått sova i natt vilket jag var orolig för att hon inte skulle göra.
De som känns bra för mig lite i den här stunden är att pappas morbror inte var själv då han gick bort, ambulanspersonalen hade hunnit fram... Hjärtat orkade inte och man fick inte igång de igen...
Så ännu en begravning väntar... Har gjort en av tre, den andra är om någon vecka...

Man undrar ju vad som ska bli härnäst?? Tur man inte vet..

Så alla där ute lev här och nu! Ta hand om varandra!!

Ingen förskola för Theo i dag och inte resten av veckan.. krasslig igen min skrutt =/ Tim har dock varit där idag och ska även dit i morn. Tim sov när jag hämtade idag.. han hade varit trött redan då de satte sig vid bordet så han åt inte mycket idag. Så de kan vara då han är uppe vid 5...
En go eftermiddag har vi haft... mys och ännu mera mys!

Pappa och Yvonne passade barnen en stund i kväll så jag kunde komma iväg på möte. Tack för det =)

Kram till er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en