lördag 26 januari 2013

Trots period...

När ska den sluta... eller göra paus i alla fall!! Har varat länge och jag ser inget slut... pust

Både Theo och Tim är inne i mindre härliga trots perioder... hur ska man som förälder orka detta!! Allt ska de kivas om och allt ska göras tvärt emot. Inget passar, och sedan ska man ha det i alla fall... testing testing... "morr"

Efter en dag med barn som inte lyssnar så ska jag inte göra mer ikväll - är helt slut!

Men men på eftermiddagen efter vi ätit lunch så åkte vi till pappa. Där blev de också fika. Även Yvonnes stora grabbar var där - KUL!
Inte ofta man ses!

Nu ikväll har vi lekt, tvättat och fixat. Angelica och Dennis var förbi och kikade på en del äldre bebiskläder från vi var små. Dock har jag inte så mycket här...mamma har de mesta hemma... Nu är det nära... när som nu! Hon är beräknad nästa lördag (2feb) =)

Nej, dags att slå sig ner i soffan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en