söndag 27 januari 2013

Söndag igen...

Var ju nyss söndag... men nu sitter man här igen och sista dagen på veckan närmar sig sitt slut! I morn börjar en ny vecka... 

Men men på förmiddagen var vi ute och lekte, även grannen var ute så barnen lekte, gungade, åkte pulka.. fick ju passa på då vi hört att de skulle komma mer snö... och bli trist väder. 
Tommas åkte iväg på domaruppdrag vid 11... jag och barnen åt lite lättare vi lunch, sedan somnade Tim. Jag och Theo satt och hade de gott i soffan och vi såg då att de började snöa. 
Theo fick prova ipaden - han älskar det! (Inte våran)

Men men då Tim vaknade så fixade vi klart middagen... sedan ännu mer lek. Köpte ju ett garage i veckan och de gillar dom! 

Tommas kom hem vid 15.30.. då tog han med sig Theo till simskolan. Andra gången idag och Theo var så modig! Framsteg redan idag - Heja min stora kille, han var så stolt då han kom hem. 

Jag och Tim lekte och tittade på TV medan brorsan var iväg. 

Efter kvällsmat och fixa sig för natten så somnade båda gossarna gott! Ladda för ny vecka även dom och den kommer bli lång. Längre dagar på förskolan.. 

Nu "så ska det låta" och "en pilgrims död"... 

Grattis älskade lillebror på din födelsedag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en