onsdag 30 januari 2013

Miss

Då jag jobbat lång dag idag så hann jag tyvärr inte till gympan =( Trist för jag gillar de passet, gott att ha något i veckan som man gör.. och de är super bra träning! Men nästa gång är jag där... =)
Slutade 18.30 och då var de iväg till Simon för att hämta barnen. Mamma hämtade dom på förskolan idag, sedan har dom varit med mamma och dom i Simons flytt. Nu lämnar han Enevägen för Brädgårdsvägen... Simon, Dennis och Anders kånkar och bär... Angelica softar och väntar på att bebis vill komma ut.. mamma roade barnen så gott hon kunde med sin gipsade tumme ;)
Men kaffe hann jag med innan jag tog med grabbarna hem, dags att sova. Sent i säng.. så blir det ibland...

Nu blir de soffan...trött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en