tisdag 29 januari 2013

Tisdag och tidig dag...

Eller så värst tidig var den väl inte men slutade 15 i alla fall =) Alltid något en sån här tråkig och slaskig dag!
Is och stora pölar överallt... trist för barnen...

Men på mitt jobbet trotsade vi vädret och gick på promenad... slängde papper.
Tim hade inte varit ute idag, men Theo en stund på förmiddagen. Nu kämpar jag på för att få Theos kängor torra, han hade haft dom ute istället för de fodrade gummistövlarna.. men men löser sig hoppas jag, har några timmar på mig! Båda gossarna hade haft en bra dag! Full fart... ett par blåmärken var i och för sig...

När jag och barnen kom hem så kom jag på att jag glömt nycklarna på jobbet... hmhm. Tommas fick slänga hem och låsa upp, tur han jobbar nära.

Pappa och Yvonne kom på fika - MYS!

Barnen somnade gott efter 19, nu blir de Tv för min del!

Vilken dag som helst nu så blir jag moster... spännande!


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en