onsdag 14 november 2012

Tanumstrand

I två dagar har jag varit på lärledarutbildning på Tanumstrand. 50 stycken som utbildat sig, många härliga människor har man mött! =)
Hamnade i en arbetsgrupp på åtta personer varav en lärledare! Super bra ledare och även de andra i gruppen var lättsamma, mjuka.. så under dessa två heldagar lärde vi verkligen känna varann. Gjorde tankekartor i går... och idag tränade vi på att vara lärledare och hålla ett lärsamtal!

Sov över och hade de super lyxigt i eget rum! Tur de fanns Tv - inte van att det är så TYST! Eller ja man hörde massa ovana ljud - men så är de ju då man sover borta tycker jag! Men sov gott, i och för sig vaknade jag tidigt trots att man kunde sova till över sju.

Har ätit GOTT och mycket, har blivit en hel del kaffe men har faktiskt stått emot en del kakor.. och nöjt mig med frukt! I går kväll åt vi en tre rätters middag - super gott! Så jag och andra är så nöjda med dagarna... men mycket att ta in. Intensivt och de går i ett! Nu ska de ju också tränas på så man blir bekväm...?!


1 kommentar:

  1. Hej hej,

    nu är det Julklappstävlingar igång på bloggen i år igen! KOmmer upp nya tävlingar varje vecka och flera st per vecka, så passa på och vinn julklappar eller något fint till dig själv :).

    Just nu två tävlingar igång, enkelt att delta!

    Tävlingarna hittar du här:
    http://yarp.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html

    Lycka till!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en