onsdag 31 oktober 2012

Vinterdäck!

Idag fick vi äntligen satt på´vinterdäcken på bilen!
Igår då jag körde hem från jobbet kände jag att det var lurigt! Minusgrader och små halt... Men idag har det varit plusgrader, men lika bra att få på dubben! Så nu är vi REDO!
Bytte däcken uppe hos pappa, så jag och barnen var inne i huset med Yvonne medan pappa och Tommas fixade med bilen. Även min bror kom dit för att fixa något med sin bil!
Då dem var klara så blev de kvällsfika... MYS!

Idag på jobbet gjorde vi lite halloween pyssel! Mysigt - blir mer i morn! ;)
Dagen har gått fort och vi har hunnit med så mycket! Haft de super mysigt! Tommas hämtade barnen, så jag hämtade upp dem i Brastad då jag åkte hem från jobbet.
Barnen hade haft en toppen dag också med pyssel och lite halloween skoj på förskolan! Dricka grön mjölk osv.. ;)

Barnen har duschat och sover nu gott, så nu blir de TV!

Har pratat med mamma och Anders idag, dem har de TOPPEN! Behövde kolla några grejer med dem då vi ska få upp taket i källaren i morn! Simon kommer och hjälper oss! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en