tisdag 30 oktober 2012

Tisdag

Ny dag nya möjligheter...

Slutade som sagt halv sju, var inne och handlade lite.
Så nu är middagen för Tommas klar tills i morn - lax med pressad potatis ;) Har även fixat en sak med farmor... en grej mindre att tänka på!
Barnen sov då jag kom hem , dem hade haft en bra dag..

Idag har vi även bokat in träff med banken och även mäklare som ska värdera huset!
Spännande och se om de höjts i värde.

I morse blev vi sena till förskolan då de blev krångel med kläder och annat. Sedan var de super tjock is på rutorna - inte okej om jag får tycka! Hoppas på bättre flyt i morn...

Men jag hoppade på den "glada bussen" i morse och dagen har varit bra!

Nu soffan och bara slappa, en kopp te kommer sitta fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en