måndag 24 september 2012

Måndag

Då var veckan igång...
Jobbat mellanpass, sedan direkt hem. Fixade lite och åkte sedan vidare till Uddevalla och torp!
Köpte lite grejer som vi var i behov av... madrass till Theos "nya" säng, bilmatta till hans rum, vinter skor till Theo... m.m. Men stora anledningen till att jag var där var att jag hade tid för syn undersökning. Tyckte att jag såg sämre, men så var det inte.. liten liten ändring på ena ögat men inget man behöver byta glas för... och sedan skulle jag även beställa linser så nu är det fixat! =) TOPPEN...

Nu hemma och Jim är här på besök, snart blir de TV mys! Ska inte göra mer idag!


1 kommentar:

  1. Härligt med lite shopping. Linser är ju så skönt, kan inte känna mig bekväm i glasögonen :( Länge sen jag kommenterade nu men jag löser nästan varje dag <3

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en