torsdag 20 september 2012

Gympa

Kvällen avslutades med ett gympa pass, det kommer jag känna av i morn tror jag!
Men nu jädrar ska vikten ner...
Jag kämpade på och kom på under tiden att magmusklerna har mina barn tagit ;) Har muskler från höften och ner och från brösten och upp men inget där emellan... ;S Men de är ju de jag ska jobba på nu!!
Hmhm

Tommas tränar innebandy...

Nu är klockan mycket och jag ska göra mig klar för sängen - SOVA!! Jobba i morn, förskola för barnen... sedan HELG!!

Jag läste på aftonbladet förut på deras plus sida om dessa kända barnskådisar som var med i Astrid filmerna...
Men en fråga jag får är varför ingen vill prata om inspelningstiden... ? Vad hände eller var de avtalat så?? Hmhm - MYSTISKT!


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en