fredag 21 september 2012

Fredag

En sen fredag på jobbet, men den har gått ganska fort! =)
Handlade påvägen hem... var lite tomt här hemma på både de ena och andra... typsikt nog glömde jag rabattlapparna på blöjor så de får jag handla på måndag! Blöjorna är billigare i Lysekil än Brastad! Sånt är viktigt... alltid några kronor att spara! Men men fick köpt med lite Kina mat hem till familjen - härligt fredagsmys... givetvis var Theo sugen på lite godis, så de fick vi också letat fram...
Mysiga fredagskväll, trötta barn som somnade snabbt! Men nöjda efter mat och godis...

Jag och Tommas har tittat på doobidoo och ätit lite gott vi också ;)
Tvättar för fullt... herre gud för tvätt det blir hela tiden...tyckte att jag precis fick tömt korgarna... men nu hade de fyllts på igen... =S
Skulle haft med regnkläderna från förskolan hem över helgen... men men får ta det nästa fredag. Såg i morse att dem behövde tvättas... Inte blåa längre...mer gråbruna av sanden...

Nej, avrunda kvällen... snart sova... en ny dag i morn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en