tisdag 14 augusti 2012

Tisdag

Idag var de upp tidigt, man och barn sov när jag gick till bussen! Jag hade gärna legat kvar några timmar till... var så trött i morse!

En dag på jobbet som gick fort, vi tog med barnen och hälsade på en annan förskola och lekte på deras gård - det uppskattades av barnen =). På eftermiddagen var jag inne på en annan avdelning (13-15 de planerade). Gick bra det med, var lugnt med barn...

Den här veckan är de färre barn, men nästa veka blir de allvar - inskolningar och barnen kommer tillbaka från sommarlovet!

Efter jobbet hämtade Tommas mig (15), åkte ner till stan och gick hem till Angelica. Lekte med hennes katt. Vi gick till Cafe Kungsgatan och tog oss en fika - MYSIGT!
Dock var kakorna torra =( - STORT MINUS!
Lek i parken hann vi med innan vi gick hem till Angelica igen. Där kikade vi på bilder på ett hus de har hittat på nätet... spännande om de är något för dem! =)

Var hemma vid 18 tiden då de var dags för kvällsmat och mys. Glassbilen har varit här. Theo tycker de är kul men är också rädd??! Dem somnade gott efter det i alla fall.

Nu väntar lite grillmat ... och TV mys.

I morn blir det en heldag med jobbet. (studiedag + kick off!) =)


1 kommentar:

  1. Hej!
    På min blogg hittar du 2 tävlingar just nu!

    *VINN VALFRI VÄGGDEKOR från balorina.se (värde 1000:-) http://aggehh.blogg.se/2012/july/vinn-valfri-vaggdekor.html

    * VINN VÄGGKLOCKA (värde 229:-)http://aggehh.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-snyggaste-klockan.html

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en