onsdag 15 augusti 2012

En lång dag!

Idag var det dags för studiedag... En heldag i Gullmarsskolans aula kan man säga. Föreläsning och den var både lärorik och gav en del skratt =)
Lite segt att sitta inne en sån här dag då det har varit så fint väder!
Men har druckit både kaffe och ätit god lunch på Norrahamnen5 - MUMS!

Dagen i skolan slutade 16 och då var de dags för nästa grej - Kick off!

Vi tillsammans med Tröten och Almens förskola träffades med rektor för att spela minigolf... blev jämn match! =) Avslutade dagen med god räkmacka på Havets Hus tillsammans =)

Tommas har dömt match ikväll så mamma har vart här och passat barnen. Dem hade precis lagt sig då jag kom hem... men de har vart så varmt här hemma att barnen haft svårt att komma till ro. Men till slut så blev de tyst och lugnt. Jag och mamma tog en kopp te på altanen i det fina vädret innan hon åkte hem.

Har någon mer än jag sett dokumentärerna om barnen med Down syndrom? Var del 2 av 3 nu ikväll. Där man får höra familjen och syskon berätta om hur de är och även skolan... Givande tycker jag!

Nu inväntar jag Tommas... men antar att han bli sen så jag väntar inte uppe...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en