torsdag 9 augusti 2012

Ojoj

Dagarna rullar på nu när man börjat jobba igen!

Igår var en lågn dag på jobbet, jag var mellan så direkt jag slutade så hämtade Tommas upp mig så åkte vi vidare ner till stan =)
Gick runt där, är ju seglarvecka =) Womens match race! Theo fick hoppas i hoppborgen - vilket han älskade! Vi gick för att äta mat och även ta oss en glass. Träffade då pappa och Yvonne =)
Gjorde sällskap med dem till gratis konserten med Sten o Stanly i Havsbadsparken. Mycket folk där, ganska så blandad publik ändå =) Synd att dem hade de samma dag och tid som allsången ... många vill ju gå på båda =S Men men de var mysigt att träffa folk och bara vara tillsammans familjen.

Åkte hem vid 20.. då de var slut, trötta och nöjda barn, som höll sig vakna hela vägen hem! Men väl hemma somnade dem gott i sina sängar! Theo hade varit på förskolan också under dagen så han var extra trött!

Tim och Tommas umgicks med en barndomsvän till Tommas igår på dagen - KUL! Spelade minigolf och fikade!

Idag hade jag tidiga passet, trött när jag gick upp i morse... Men gott att få åka hem 13. Blev bussen båda vägar idag. Väl hemma var barnen ute och lekte, Tommas klippte gräs. Vi fyllde poolen med lite vatten för att kunna plaska =)
Har vart toppen väder idag så vi åt mellis ute på altanen!

Theo har vart på förskolan även idag - han var så nöjd! En kort dag blev de då Tommas hämtade honom tidigare än vad de var tänkt. Tommas var in till Uddevalla och fixade ett par ärenden på förmiddagen, så hämtade han Theo direkt efter!

Åkte till mamma vid halv fem, lite bus där innan Tommas och barnen åkte vidare till Lysekil. Ikväll var de Di Leva som stod för gratis konserten i Lysekil =) Det hade vart mycket folk, fler än igår. Många Tommas kände!
Jag var kvar hos mamma för att rensa bland massa gamla lådor och säckar! Mest var det Angelicas grejer idag... få ta mina en annan dag. Mycket saker var det... men också kul att se de - mycket minnen!
Men men Tommas skulle hämtat mig påvägen hem men vi var inte riktigt klara... .så mamma skjutsade hem mig istället.

Nu är duschen klar, lådan med grejer jag fick med mig står i hallen.... hm
snart sova känner jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en