fredag 10 augusti 2012

Myskväll med mamma

Jobbat sent idag...vart en lugn dag. Tommas hämtade mig efter jobbet så åkte vi hem för att fixa mat.
Paj med kantareller och västerbottenost! =P Super gott.
Mamma och Simon kom hit...
Dock var de bara jag och mamma som åt pajen, Simon äter inte svamp så han fick macka precis som mina små prinsar! Theo och Tim smakade i alla fall på pajen!

Tommas och barnen har varit på Nordens Ark idag på dagen mellan 10-16. Dem var där tillsammans med Emma och hennes familj. Dem har haft de super bra. Lite regn i början men sedan uppehåll... =) De gick den långa turen - såg typ alla djuren - Theo tyckte de var så spännande!

Men men Mamma körde hem Simon vid 20 tiden... när hon kom tillbaka så la vi barnen. Sedan hade vi mor och dotter tid *L*
Pratat en massa, druckit te - MYS!

Tommas har vart i Uddevalla och dömt fotboll ikväll åkte då mamma kom hit vid 17, kom nyss hem...

OS igen: Sveriges handbolls herrar vann förut sin semifinal - på söndag väntar FINALEN!! =) Den ska vi se!

Grattis kära vän till era två gossar som nu bestämt sig för att se dagens ljus! Hoppas ni mår bra allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en