lördag 26 maj 2012

Vilken kväll vi hade =)

I går kväll hade vi examensfest för E och A =) Båda två är klara förskollärare nu! Så dem hade ordnat fest för personalen på Tröten och Mariedal ! Det var super kul, tror vi var 24 stycken! God stämning, massa sång och SKRATT! God mat och dryck! Herre, man som småbarns förälder är inte van med sånt ös ;)! Var hemma vid tolv... så lagom sent blev det! Hade toppen väder och de var sommar!
Sedan hade vi fixat lite olika för dem båda - roliga sånger, spex och guldhatt m.m.

Tror dem var nöjda!

Men jag var rätt trött när jag väl kom hem - hade ju vart uppe sedan 5... så de var segt. Men men!
På jobbet gick det bra, fullt ös och mycket utelek!

Tommas hämtade mig så åkte vi och handlade på Coop. Lite utelek och bad i poolen då vi kom hem, även grannen kikade över en stund! Jag åkte vi 18 så Tommas och barnen hade myskväll med pannkakor och Theo fick lite godis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en