torsdag 24 maj 2012

Då var den här dagen slut

Efter en heldag ute i stort sett så är man nu trött. Fått massa SOL, varit underbart väder!

Jobbat mellanpasset, fått röjt med alla barnens teckningar och alster sedan temat. Skickat hem det och röjt undan efter utställningen!
Bränt mig lite på axlarna =S I morn får jag nog ta med solkrämen till jobbet... haft vattenlek och lekt kurragömma... =) Underbara sommardag!

Tommas hämtade mig vid bussen i Brastad så hämtade vi ut paket och sedan åkte vi till mamma. Barnen hade badat i poolen. När vi kom så fick vi varma mackor - MUMS! Blev även kaffe innan de bar hem för dusch och fix.

Som jag skrev förut var Theo på jouren - dem fick ut gurkan. Nöjd kille som kom hem och slocknade i sängen!

Sverige tog sig till final i ESC! =) Så de blir att titta på lördag också!

Nu sova - upp tidigt i morn...


1 kommentar:

  1. SV: Ja men det är ju kul för dig att du gör det ändå, många verkar gilla just Victoria och Daniels familj :)
    Va kul att du är med och tävlar om napparna Btw :)
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en