torsdag 31 maj 2012

Torsdag 31 maj

En dag på jobbet som gått fort, men de har vart lugnt... en toppen dag om jag får säga det =) Känner sig nöjd då man går hem!!

Jobbade sent pass idag... så "bara" till 17. Blev hämtad av mamma, Anders och mina små gossar. Dem hade våran bil och hade varit och slängt skräp på tippen! Så jag slapp åka buss hem... Anders åkte vidare till Munkedal för att även idag prata med P o B golv... be dem räkna lite mer noga på vad de kostar! blir kanske klinker/ kakel i hela nu istället dör klinker/ fibertrespo... så mamma åkte med oss hem en stund. Lite kvällsmat blev de och lek.
Sedan åkte dem hem då Anders kom tillbaka, jag och gossarna har haft en go kväll. Dem somnade som små troll. Trötta!

Theo har varit på förskolan idag, tror det varit en bra dag!
Tommas och Tim har varit till Lysekil och sista babycafet! Helena, Annika och Jenny var också där med sina barn!

Tommas är iväg och dömer ikväll, därför hade mamma barnen en stund! Han är i Henån så vet inte när han kan tänkas komma hem?!
I morn går vi in i ny månad - sommarmånad... =O Vart tar tiden vägen!?

Nu blir de soffan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en