onsdag 30 maj 2012

Tidiga onsdag

Började med att jag nästan, men bara nästan missade bussen. Den ska vara här 5.59... men BRUKAR ALLTID komma 06.05... men inte idag... =O Så jag fick springa sista biten då jag såg bussen på håll... Herregud! Idag var den här 06.00!!! Så nu kan jag inte slöa på morgonen längre utan måste se till att vara i tid!

Annars har dagen varit bra, vart ganska lugn.. och gått fort =)
Tommas hämtade mig kl 13.15 då åkte vi direkt hem till pappa. Lite mellis och fika! ;) Massa lek och bus - framför allt BUS! Mina barn har inga öron... när får dem det... eller rättare sagt när börjar dem att fungera ?? Dem pillar på allt... testar och testar...HELA TIDEN! Lugnar det sig aldrig?? "trött"

Åkte sedan hem för lite paus...Tommas skulle duscha och packa ner regnkläder... (han är i GBG och ser fotboll, Sverige - Island). Verkar dock vara bra väder de lilla jag sett matchen på TV?
Men innan han åkte till GBG så var vi inne på P o B Golv i Munkedal för att kolla klinker golv till vårt badrum =) Och få lite tips och ta reda på en del fakta. Ska nu räkna på detta och även ringa vårt försäkringsbolag för ett par frågor! (Mamma, Anders och Linus var med oss o M-dal, är ju Anders som ska hjälpa oss).

Men på vägen hem lämnade jag av Linus och Tommas som skulle få skjuts av Joakim till GBG. Jag och mina små har haft en bra kväll, med lite kvällsmat/ bad/ mys... innan de var dags för läggning. Saga och bädda ner dem... Båda somnade direkt ikväll!
Jag har fått greja med tvätt, duschat, plockat med disken... dammsugit osv...
Tittat på "arga snickaren"...

Nu ska jag krypa ner under täcket!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en