onsdag 23 maj 2012

Tim 13 månader

Idag blir Tim 13 månader... stor kille!
Han är världens goaste och de händer massa saker hela tiden!

Idag hade vi temautställning på jobbet - mysigt då barnen fick visa vad dem gjort ...stolta må ni tro! Lite fika innan dem gick hem!
Blev en lång dag då jag börjar tidigare då jag är sen och jag jobbade över lite...

Åkte direkt ner mot Havsbadsparken - för att vara med på Vattenloppet! Bara för tjejer och pengarna dem får in går till Tanzania, där dem byggt skolor, fixat med vatten... osv - En god sak alltså!
Var ca 500 st med tyckte jag dem sa. Vi var fem stycken från jobbet. Jag gick/ joggade... kändes ok. Kom i mål i alla fall! När man lämnade in nummerlappen fick man en påse med lite blandade grejer som företag sponsrat och en t-shirt! =)
Vi från jobbet hade köpt med oss mackor som vi åt tillsammans efteråt! Mysigt!

Väl hemma blev det dusch och Tv... så nu är sängen lockande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en