torsdag 24 maj 2012

Akuten

Då kör Tommas en vända till akuten med Theo den här gången...

Idag på förskolan petade han in en bit gurka i näsan...ja ni läste rätt - GURKA! =/ Tommas åkte med honom till vårdcentralen då dem inte sett den komma ut eller så... man såg den typ inte i näsan heller.
Men på VC såg dem inget i näsan....

Nu ikväll när jag lagt Theo så gick de en stund då står han uppe och säger: - gurka i näsan. Jaha... upp och kika, visst ser jag den =O
Vi går ner i hopp om att få tag i den med en pincett, men på vägen ner åker den in igen... =/ Lyser och ser den och försöker .. provar även med nässug - men inte! Anders kommer ner och försöker även han, och de var så nära men nej. Ringde då 1177 och pratade med dem och fick tid ut till jouren med en gång... Så jag fick ringa hem Tommas som var på möte, så tog han med Theo till Lysekil!

Får se när dem kommer hem


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en