söndag 20 maj 2012

Söndag

En dag med super skönt väder och vi har spenderat större delen av dagen UTE! =)
Började med att åka till torp och Coop tidigt innan alla andra ;) Nej, vi skulle bara handla lite mat och grejer till barnen så det var bara Coop vi skulle till och dem öppnar ju 7 så vi var inne där tidigt ca 8.20 =) Var klara rätt snart, gick undan må jag säga! Blev även ett par sandaler... ;) Nytt kassa system sedan sist vi var inne så de är lite att lära sig och man ska göra själv...MYCKET att komma IHÅG!

Åkte sedan hem med maten och grejerna... innan vi åkte vidare till Hannevik och hem till Tommas föräldrar. Barnen lekte ute och vi satt ute och åt lunch, fikade... hade de toppen i solen!
Även grannen till Tommas föräldrar och Tommas syster var där - trevligt! Kul att ses!
Barnen fick sova i vagnen, vilket gick super bra! Åkte hem vid halv två.

Här hemma var vi ute i trädgården och grejade... jag fick fixat ett par grejer inne med kläder och ett avlopp. Simon kom förbi och drack kaffe och lekte med barnen... de var uppskattat!
Hände dock en olycka innan vi skulle gå in... Tim ramlar och bet sig i tungan =( Massa blod och de var bara att ringa 1177, sedan besökte vi akuten. De hade slutat blöda i bilen dit in... och dem konstaterade det jag trodde att de kommer läka själv! Ser dock inte nice ut.. stackars liten! Jag och Theo fixade med grillmat och så här hemma... Tommas och Tim åkte till akuten...
Theo fick duscha efter en heldag ute, även Tim behövde dusch.

Theo somnade gott efter mat och saga, Tim somnade gott efter välling och lite bus... (mkt senare än vanligt), hoppas på en bra natt!

Nu ska jag krypa till kojs!


2 kommentarer:

  1. Uach! Det blöder alltid så mycket när dom slår sig i munnen. :(( Hoppas han slipper ha så ont och att det läker fort!

    Och lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en