måndag 21 maj 2012

Måndag

Vilken dag det har varit!
SOMMAR!!!
Har ni också haft gott väder?

Dock har jag spenderat mycket av den inomhus då vi haft planering större delen av dagen - tyvärr. Men de var ett måste. Vart ute från 15... och de var helt underbart! Idag på jobbet har vi planerat och fixat inför onsdagens tema - avslutning!
Blev en promenad med syster yster efter jobbet i Lysekil. Gick ca 6 km =) Underbart! Lite färg har man allt fått ;)

En kopp kaffe och massa prat innan jag åkte bussen hem till mina pojkar. Dem var trötta och inte alls på humör =S... men lite mys och saga hann vi allt med!
Theo är så duktig utan napp - funkar toppen! Fick ringt förskolan i morse om att dem skulle lägga undan de som fanns där (slänga), så han inte såg dem... men de hade inte vart nåt! Han sa stolt att Tomten fått dem ;) Skickade på posten! Dem hade varit ute typ hela dagen - härligt! Han hade sommarkläder och nya sandalerna!

Tommas och Tim har fixat hemma med bilen och de sista ute i trädgården.. när dem hämtade Theo efter 14 så åkte dem hem till Emma för lite lek och bus med hennes tre barn! Dem hade plaskat i poolen och hoppat studsmatta! Och nu när det är så varmt så tar de ännu mer på krafterna!

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt... Tommas har kikat på fotboll på TV... GAIS - IFK Gbg..hmhm Ladda för i morgon med mer jobb, hoppas på fint väder är ju tidig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en