torsdag 26 januari 2012

Sängen

Idag har Theo vart på förskolan, gick jätte bra att lämna. Mamma hämtade honom vid 14.. han var super nöjd. Dock hade han nog sovit för länge på förskolan... tog en stund nu ikväll .. men men
Tommas har varit på babycafe och sedan träffat Tims föräldragrupp. Så han har haft en toppen dag! =) "jag vill också vara med" ...
Efter föräldraträffen åt dem mat hos mamma....

Jag jobbade sena passet idag... åkte buss till och från jobbet. Dock var det bara hem och vända för att hämta bilen. Åkte sedan tillbaka till Lysekil med syster och då var det träningsdags... kändes sådär idag...
Så segt då de är så mycket folk och alla löp band är upptagna... =/ ger inte samma och cykla som att gå/jogga!

Tommas är iväg och tränar innebandy... jag ska krypa ner under mitt varma täcke för jag är trött och känner mig frusen.
I morn är det fredag! =)

** Grattis Monica till er son Edvard =) - ÄNTLIGEN **



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en