lördag 28 januari 2012

Ojdå

Blev inget bloggande igår då jag var så trött efter jobbet.
Hade en mys kväll med familjen och vi åt kina mat och hade de gott. Behövligt efter en lång vecka ;)
Tim har senaste veckan sovit till sex halv sju på morgonen... hade de vänt nu ??? Allt efter fem är positivt!

Grattis till lillebror Simon som fyllde 23 år igår =)

Idag har Tommas vart med Theo på boll och lek på förmiddagen - KUL! Sedan åkte han och lämnade oss hos mamma. Tommas åkte med Jim på innebandymatch (döma).
Vi hade kalas för Simon idag , blev kalkon middag, sedan kaffe och tårta ;) MUMS!! Beas föräldrar var där och även Anders föräldrar och syster med familj. På mammas sida (även pappas) firar vi bara kalas då vi fyller jämna år efter 18... t ex 30 osv... om man inte bjuder in alla till något speciellt så som min syster nu då hon blir 25. Då bjuder hon alla. De gjorde jag också då jag fyllde 25. =) Kul att träffas ju!

Barnen sover kvar hos mamma... så lite sovmorgon i morn =) Den lever man länge på!

Nej, lite mys och kanske en film?? Finns inget på Tv ikväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en