torsdag 22 december 2011

Vad har vi gjort idag då?

Hm, kan börja med att kvällen igår avslutades med god mat och trevligt sällskap. Jim var här och vi tjötatade och tittade på tv... =)

Idag har jag vart en sväng till vårdcentralen (öppen mottagning). Fick nu en tid för att kolla upp en födelsemärke. Kollade upp de då jag var gravid med Theo... och nu äntligen har jag fått tummen ur igen. Så den 28 dec. Så får vi se om den läkaren tycker samma som den förra jag var hos. I så fall ska de bort.

Barnen var hos mamma medan jag var på vc, hon är ledig från idag och ett par veckor fram över..
Blev inte länge där då jag behövde hem och fixa med maten och sedan skulle barnen sova. Så dem är pigga och utvilade nu då vi ska hem till Emma på lekträff.

Ikväll blir de en sväng till mamma och lägga in sill, efter det iväg och träna med syster..



1 kommentar:

  1. gud ja e för trött. ja sitter å letar som en tok på fb efter din kommentar. så att ja kunde svara på den. men du hade ju skickat på bloggen- hahaa.

    va bra att den kom fram redan idag! :D

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en