tisdag 20 december 2011

Trött mamma

Theo har haft en toppen dag hos sin farmor...

Jag och Tim hade en mysig eftermiddag hos E. Kul att träffas med våra små.

När jag hämtat upp Tommas och Theo så bar de av hem för att städa... så nu är huset rent, våran säng är nybäddad ;)
Tvättat en maskin tvätt...

Bara källaren som ska städas... får bli i mellandagarna... ska ta en tur till tippen då också!

Jag och Tommas såg en film förut då barnen somnat - "Baksmällan 2" sådär om man frågar mig...

Vunnit två tävlingar idag =) En skiva och ett presentkort =)

Nu ska jag sova... natti


1 kommentar:

  1. Nu är lucka 14 avslutad i julkalendern.
    Klicka in och kolla om det är du som är den lyckliga vinnaren.
    Vinnaren har bara ca ett dygn på sig att höra av sig annars dras en ny vinnare.

    Passa även på att kolla in dom andra luckorna så du inte missar någon grym tävling. :)

    Kram Madde.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en