onsdag 21 december 2011

Julledigt

Idag var Theo på förskolan, dem hade julfest, tomten kom och dem åt jullunch. Nu har han ledigt fram till 9 januari =) Gott.

Medan Theo var där så åkte jag och Tim till jobbet. Jag fixade med ett par papper och skrev in mig på schema lappen efter nyår. Ska jobba 2-4 och vara ledig den 5... sedan drar de igång på riktigt den 9 onde januari. Just nu är jag inte sugen på att börja, men vet att de kommer bli bra här hemma då Tommas är ledig. Kul för barnen! Svårare att göra schema vad de gäller 15 timmar på förskolan för Theo. Då vi bara har en bil och så. Men vi har gjort ett tre veckors schema och får testa det...
På jobbet var det också julfest idag med dans, tomte och jullunch...alla barnen var där - mys.

Så nu ska jag njuta de sista av mammaledigheten för det här året... suga mycket på "karamellen" ;)
Hann även hämta kort som vi framkallat hos Lasse innan jag hämtade Theo, så nu kan jag slå in några julklappar till =)

Mysigt att hämta in posten nu då de trillar in fina julkort =)

Nej, dags att väcka Theo...


2 kommentarer:

  1. Tyckte det var konstigt att inte våra barn kör dagisstart 9 januari. Här börjar de nu 2 januari...

    Sug ordentligt, snart är man ute på arbete igen :)

    kram kram och va kul att du vill vara med i min tävling! :) lycka till!

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnaren dragen till lucka 15, titta in och se om du är den lyckliga. :)
    Vinnare har bara ca ett dygn på sig att höra av sig annars dras en ny vinnare.

    Passa även på att kolla in dom övriga luckorna om du inte redan är med i dom. :)

    Kramar Madde.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en