torsdag 24 november 2011

Regn

Nu regnar det och jag ska släcka ner och krypa ner i goa sängen. Får passa på och sova då Tim vaknar mellan 5.30-6.30 varje morgon...

I morn kommer Vi få besök - KUL!

Dagen idag har varit bra. Theo har haft en toppen dag på förskolan, han hade ätit bra med köttfärssoppa och sedan sovit en lång stund... jag fick väcka honom idag =) Hemma fixade vi med middag och de åt Theo två portioner (korvstroganoff). Jag och mamma har vart ute och gått en lång runda ... sedan tog vi en kopp kaffe och pratade. Simon har ju kommit hem och han var så brun och fin (AVIS). Dem hade haft de toppen!

Fick äntligen lagt upp förlossningsberättelsen med Tim =) Herre vad seg man kan vara ...

Natti på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en