måndag 19 september 2011

VC

Var på vårdcentralen förut med Theo för att kolla läget... Han har ju haft feber hela helgen... igår blev han snuvig och har lite hosta. Ingen feber i morse och mycket piggare. Han äter och dricker ok. Men läkaren kunde inte se något ...så de är "bara" virus. Så vi får ta en dag i taget. Hon skulle ringa upp mig på onsdag och kolla läget.

Så dagen här hemma idag är lugn, lite tvätt och städ står på schemat!

Ikväll hämtar jag upp syster efter hon slutat jobbet och så åker vi och tränar. =) NICE!

Tim sov förresten hela natten. Första gången, han somnade i går kväll vid 19.30 och vaknade 6.45 =) Eller han vaknade till vid 4.30, fick då nappen och somnade om. Så ingen nattamning - kändes konstigt...


1 kommentar:

  1. Såg att du skrivit lite mer :)

    Det var ganska lugn i början, jag var klar efter ca 4 timmar (ätit under den tiden oxå) men två av tjejerna shoppade i 8 timmar, och de sista timmarna var de mer folk än innan...

    Vissa dagar är kanonmkt folk, andra inte. Vi valde rätt helg, innan bb och lön =)

    kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en