tisdag 20 september 2011

En extra

Tänkte åkt på musiklek idag, men vi hoppas de. Tar en extra mys dag hemma. Vi är friska och Theo var ju feberfri igår redan...
Men ifall ifall så myser vi en dag till.

Tråkigt att missa också då de bara är en gång i veckan och förra veckan missade vi för att jag var på bvc på föräldraträff med Tim. Samma anledning blir de nästa vecka... men sen så ska vi kunna hoppas jag! =)
Kanske att Tommas kan ta något av sakerna nästa vecka så Theo kommer på musiklek =)

Theo missar ju den stora sångstunden på förskolan också nu då hon som har de kommer på torsdag kl 14. Theo går hem kl 14... =/

Märkte nu att vi får när som byta så Tim får vara i sittdelen ... börjar bli trångt i liggdelen nu. Speciellt liggdelen på syskonvagnen... Liggdelen på Emmaljunga vagnen är de bättre plats i... hmhm han växer för fort. Börjar nu så smått komma i 74 kläder... =S

Men men nu ska jag leka lite med gossarna...



4 kommentarer:

  1. Det hoppas jag med... Svante kom till dagis utan blöja, och inget sölande. Men hur de går sen vet jag inte än, här hemma går de kanon men på dagis är de ju helt annat...

    Skönt att vara hemma en extra dag... Jag fick ont i halsen igår och känner mig inte alls bra idag, får vila hemma o hoppas på det bästa.


    Oj.... Blir han redan 5mån!!! Du ser, de går ju kanonfort! Hihi :)
    Ah... Det är jätte olika med barn, svante hade helt klart större huvud och fötter än vad maja hade så.
    Killar är ju oftast lite större och de syns ofta på klädstorlekar mm :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Visst växer de små för fort... Nova kan ha vissa 62 kläder nu, även om 56 är de som sitter bäst. men usch, vill stoppa tiden lite =)

    SvaraRadera
  3. Det kan va gott och ha en dag extra med bara mys också, speciellt då det är sånt här väder.
    Jag och Enya ska på babycafe imorrn det är massa musik och rytmik, ska bli kull och se om hon gilla det, blir första gången.
    Får snart använda sittdelen här också, lite jobbigt med syskonvagnen för jag vill ju inte att hon ska åka framåt än :S

    SvaraRadera
  4. å skönt att det går så bra med maten och att du kan trappa ner på amningen. försöker å mata henne, idag vid lunch fick hon potatis palsternacka. å d gick i kanske fyra teskedar. om ja hade tur. sen vart hon sur å hungrig iaf. har inte hittat nån favvo. tyckte väl att gröten gick ok, men nu går det inte bra igen.. :S

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en