söndag 25 september 2011

Söndag - igen

Var det inte nyss söndag??
Hm

Men men idag har vi haft en ganska så lugn dag. Hämtade Theo hos mamma vid halv tio. Sedan hem och plocka lite innan vi fick besök av Johanna och Micke med deras son Melwin. Våra barn sov typ halva tiden dem var här... men så är det ibland. Tim somnade då dem vart här kanske i 40 minuter... Theo somnade efter halva tiden (han skulle ju sova sin dagslur). Deras son sov första halvan och var vaken då våra barn sov.. =S
Tim och Melwin är lika gamla... de var trevligt i alla fall.

Då dem åkt hem så fixade vi med mat, hade kvar så de var bara och värma - toppen!
Tim fick idag prova kyckling och grönsaker (burk) - de tyckte han sådär om... han fick kyckling hos mamma igår (egen gjort) - de gillade han bättre!

Tommas åkte iväg till Grundsund för att döma vid 15... kom sedan hem vid 20 tiden.
Han och hans domarkollega + flera i hemmalaget blev av med sina mobiler där borta under matchen.. "morr" Men sedan ska man inte ha kvar grejer i omklädningsrummet så lite skylla sig själv är det! Så nu har man jobbat på att spärra ... känns så surt... Varför kan inte folk fatta att mitt är mitt och ditt är ditt...??

Simon och Bea har vart här ikväll - mysigt. Sett på Robert Gusavsson, Time out... och började sedan se filmen på tv 4... vad den nu hette. Den är bra i alla fall!

Nu blir det sängen - ladda för en ny vecka. Den börjar med måndag ;) Då ska jag och Tim till jobbet - jag ska ha lönesamtal =S



1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra på lönesamtalet :)

    Sv: vi hade det bra! hihi
    kram kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en