lördag 24 september 2011

Ojoj

Fullt upp idag ;)

Boll och lek var uppskattat, var väl ca 15 barn där idag. Första gången det var och de har inte vart så jätte bra reklam för det.
Sedan hem till mamma för att duscha Theo och äta lite lunch, innan vi åkte till bibblan i Brastad på "barnrock". Mysigt var de! Theo var trött men gillade de! Somnade gott när vi kom hem till mamma igen =)

Tim var hos mamma medan jag och Theo var iväg... hade gått bra

Tommas har vart iväg och dömt fotboll idag, i morn är de sista matchen att döma för i år... i alla fall vad vi vet nu.

Så jag och barnen har vart hos mamma, gick en promenad så Theo fick gå och springa lite... Fixade mat som vå åt nu ikväll. Mumsigt var det också - lite plock mat.
Theo åt med god aptit. Han äter ingen välling längre slutade med de nu i veckan, så nu blir de kvällsmat istället!
Theo sover kvar hos mamma... han hade somnat så gott så. Tim somnade gott då vi kom hem och fick lagt han...

Nu blir de mys vid TV:en



2 kommentarer:

  1. Verkligen fullt upp, kul med mycket aktiviteter :)

    Svar: Jag har tjatat på sambon om ett syskon sen Liam kom ungefär. Och nu när jag slutat "tjata" vill han helt plötsligt ha en till :) Så vi får se om det kommer en liten så småningom, inom ett år gissar jag på i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Tack :) Det verkar bra just nu iaf, får hålla lite extra koll på Harley bara.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en