torsdag 29 september 2011

Så mysigt

Theo är på förskolan och har de kul med sina vänner.

Jag och Tim har träffat våra vänner på babycafe idag. Var många mammor med barn där idag - KUL! Var ju babyrytmik idag också! Tim sov i bilen dit, vaknade då vi kom in... var vaken större delen av vistelsen där... somnade närmare halv tolv.. så 20 minuter på hela förmiddagen =S Nu sover han i babyskyddet.
Lite kaffe och frukt blev det idag till fika. Är ganska dyrt där tycker jag men men de går till bra saker!

Har gått ner 1 kilo (på en vecka)... heja mig. Går sakta men säkert. Känns som jag inte är så sugen på socker och sånt nu =) Är ju en kamp detta men jag ska vinna den!
Ikväll blir de ett nytt pass på gymmet!

Nej, ska passa på att äta och plcoka undan lite innan vi ska åka till Brastad och hämta Theo. Funderar på att titta in på Coop där också. Dem "nyöppnar" idag. De har renoverat i butiken under några månader och idag är de klart... så man kanske ska in och kika påå färdiga resultatet?? Parkeringen är dock inte klar...



1 kommentar:

  1. Hejja dej! Va gott att du kommit igång och att sockersuget nästan är borta. Du är grym :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en