onsdag 28 september 2011

Förkylningar

Lite snuva här hemma men det hör väl till??

Jag och Tim åkte på musikleken idag i Brastad - var trevligt. Lite dum tid för jag får väcka Tim för att han ska hinna äta gröt innan vi åker... där börjar de redan 9.30. På de andra aktiviteterna vi åker på tisdagar och torsdagar börjar de 10 och den halvtimmen gör mycket!

Theo har vart på förskolan - haft det toppen.

Tim var lite tät i näsan ikväll så han fick näsdroppar.. han somnade så gott. Theo låg dock och pratade en stund innan han somnade...hoppas på en bra natt.
Något dem har gjort de senaste dagarna är att vakna vid halv fem... Theo små pratar och Tim pratar, gnyr.. men i morse somnade dem faktiskt om båda två.. Theo brukar somna om men inte Tim. Men idag även Tim efter att jag vart uppe ett antal gånger... sex halv sju är en bättre tid att gå upp än halv fem - fem.

På eftermiddagen har vi lekt och busat.. mamma kikade in efter jobbet snabbt. Tommas har vart på innebandy träning ikväll.

Nu ska jag dricka en kopp te innan läggdags...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en