lördag 2 april 2011

Lördag

Theo sov även bra den här natten... vaknade kvart över sju - tack för det! =)

Mys frukost hela familjen - *underbart*


Sedan har de vart lek... musik (Theo älskar musik och dansa), plockat med sånt som alltid finns i hemmet! Efter lunchen körde Tommas mig och Theo till Brastad, jag köpte en Harry - dock ingen vinst den här gången. Gick hem till mamma, Theo somnade gott i vagnen.

När vi kom dit skulle de äta... så jag höll sällskap, även min mormor var där - mysigt! Theo vaknade lagom till fikat ;) Så han fick även träffat sin gammelmormor idag, händer inte så ofta... Jag och Theo lekte med lego, mamma skjutsade hem mormor ... det var då fullt ös på lilleman idag!


Tommas har dömt fotboll i Lysekil idag... så han hämtade oss då han åkte hem. Var hemma vid 17 tiden... då förbedde vi lite varma mackor! Jag hämtade pappa, så han kom hit och åt med oss och tillbringade några timmar här medan Yvonne jobbade. Hoppas Yvonne kan vara med nästa gång... vi tittade på postkodmiljonären (han är duktig han som sitter i stolen - fortsättning nästa vecka), sedan körslaget... dem var bra ikväll allihopa. Ska man peka ut en som var sämre tyckte vi nog att de var Casper...


Theo somnade gott efter lite välling... sov inte så länge på dan idag som han brukar, så han var trött!


Nu ska även vi krypa till kojs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en