söndag 3 april 2011

Grå dag... =/

Tommas åkte vid halv nio i morse, till Uddevalla för att döma innebandy DM... blir borta hela dagen - hemma vid 19 tiden kanske?!

Han och Jim åkte ihop, så jag har bilen =)


Förmiddagen har vart ganska lugn, läst massa böcker som Theo tagit fram, byggt med klossar, dansat, kört bilar m.m.


Lunch hade vi kvar sedan igår så det var bara och värma - gick att äta idag med ;)

Nu sover lillprinsen och när han sovit klart åker vi till pappa. Ska kolla på växa sängen som jag hade när jag var liten om den är hel och går att använda till Theo. Ska i så fall målas vit, så ska Theo få den i sommar =) Blir säkert lite kaffe och bus hemma hos pappa innan vi åker hem!!


Som sagt tråkigt väder idag... alldeles grått och dimmigt ute =/ Hoppas på sol i veckan!


Ladda kameran och dubbel kolla väskan...


Efter det ska jag passa på och vila och kika på TV!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en