tisdag 28 september 2010

Tisdag

Igår då jag kom hem var jag så trött så jag orkade faktiskt inte slänga in ett inlägg... Började 6.15 o jobba, då jag slutade vid 13.15 var de dags för ett andra besök till tandläklaren för att fixa kronan. Så nu jar jag fått en porslins krona... super fin - ser inte vilken tand de är som är fixad ens =)
Det bästa är ju att försäkringen står allt!
Efter tandläkaren, skickade jag iväg ett paket till kusinen (eller ja till nya familjemedlemmen Oskar, kusinbarnet). De bör komma fram imorn. Sedan strosade jag runt på stan en liten stund, kikade i ett par affärer innan det bar av till jobbet igen. Där var de personalmöte 17-19.30. Då jag kom hem var jag helt slut... kikade lite på Idol/Ullared... sedan bäddade vi ner oss ... både jag och Tommas slocknade ca 21.30...
Det som var konstigt att jag såg inte Theo på hela dagen igår... han sov då jag åkte till jobbet, sedan sov han då jag kom hem. Han var pigg och glad och lekte och grejade igår - ingen feber. Så idag var han på förskolan.
Idag har jag jobbat sent... känner mig trött i kropp och huvud. Vet inte om de är en förkyloning som inte bryter ut ... ?! Men men dagen har rullat på... åkte till mamma efter jobbet - var där ca 17... Tommas hade gått diut efter att han hämtat Theo.
Theo hade haft en bra dag, ätit bra sovit (dock inte så länge som han behöver) Så kvällen var lite seg ... Haft lite magknip idag... hoppas de släpper. Theo fick följa med på cup möte - hade med frukt och så till honom, gick ganska bra faktiskt. Mamma stod över mötet - hon var hemma och bakade massa äpplekakor och skulle även göra äpplemos =)
Jannicke kom på mötet - hon var beräknad i igår, men ingen bebbe ännu...
Men men Tommas är nu på innebandy träning, Theo sover som en prins - slocknade! Jag ska kika på TV - koka mig lite te!

3 kommentarer:

  1. tack så mkt :)

    Hoppas du mår bättre snart. Bort med er förkyldningsbakterier :)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Oskar tackar så mycket för kläderna! =)

    SvaraRadera
  3. Ny supertävling hos mig (tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig tidigare)..

    http://uj76.blogspot.com/2010/09/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html

    ..med chans att vinna ett presentkort värt 400kr från en UNDERBAR barn/ inredningsbutik - kika gärna in o delta i den med =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en